Σάββατο 23 Νοεμβρίου 2013

Πως νιώθω που ήρθε ένα νέο μέλος στην οικογένεια

    Την πέμπτη την μέρα που γιόρταζα και εγώ ήρθε ένα καινούργιο μέλος στην οικογένεια μας.
    Η θεία μου στο νοσοκομείο της Δράμας γέννησε έναν μελαχρινό μπόμπιρα.
    Όλοι οι συγγενείς περίμεναν με ανυπομονησία το καινούργιο μέλος της οικογένειας.
    Όταν τελείωσα το σχολείο πήγα και εγώ για να δω τον πρώτο μου ξάδερφο.
     Ο Εξάδελφός μου γεννήθηκε 3,880 κιλά.
      Το χρώμα του προσώπου του είναι λευκό και τα μαλλάκια του μαύρα.
        Τα ματάκια του είναι πολύ όμορφα και έχει μια μικρή μυτούλα.
       Έχει  δύο πολύ όμορφα χειλάκια λες και τα ζωγράφισες .
        Κάνει πολύ όμορφες γκριμάτσες ,γελάει,φτερνίζεται και χαίρεσαι να τον βλέπεις .Νιώθω ότι                θέλω να τον πάρω αγκαλιά να τον σφίγγω, να τον φιλώ και να τον αγαπώ . Είναι πολύ όμορφος            και τον αγαπάω πολύ.
           Χαίρομαι που θα γιορτάζουμε μαζί εγώ την γιορτή μου και αυτός τα γενέθλια του.Εύχομαι να              αποκτήσετε και εσείς έναν τέτοιο ξάδερφο.
                                                   Μαριαλένα


                                                                                                                             

                

5 σχόλια: