Σάββατο 2 Νοεμβρίου 2013

Ξεκαρδιστικά ανέκδοτα

Μια εταιρία μέσω μιας αγγελίας, ζητάει έναν έξυπνο και ικανό συνεργάτη. 
Στους τρεις νέους που παρουσιάζονται για αυτή τη δουλειά, κάνουν την εξής ερώτηση: 
" Τι αισιόδοξο μήνυμα, θα ήθελες να πουν για σένα, στην κηδεία σου ; "
Ο 1ος, αφού σκέφθηκε λίγο, τους είπε 
-Θα ήθελα να πουν, ότι ήμουν
ένας πολύ καλός άνθρωπος 
και ένας υπέροχος οικογενειάρχης.
Ο 2ος, χωρίς πολύ σκέψη, τους είπε: 
-Εγώ θα ήθελα να πουν, ότι ήμουν καλός οικογενειάρχης, 
εργατικός άνθρωπος και ότι έζησα με ήθος και αξιοπρέπεια.
Ο 3ος τους εξέπληξε: 
-Εγώ θα ήθελα να πουν
: Ορε σεις, για δείτε τον καλύτερα, αυτός κουνιέται ακόμα ...



-Ποιος είναι ο παρατατικός του ρήματος ξυπνώ;                              
-Κοιμόμουν.



Ξέρεις να μας πεις δύο αντωνυμίες; 
Ποιος; εγώ; 
Μπράβο παιδί μου.



Σταυρούλα Κυριακίδου                                                   

2 σχόλια: