Κυριακή 10 Νοεμβρίου 2013

Η Μελλοντική δουλειά των ονείρων μου

                                     Η ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΩΝ ΟΝΕΙΡΩΝ ΜΟΥ
Το hobby μου είναι ο χορός αλλά τώρα πια και η μελλοντική δουλειά των ονείρων μου.Ξεκίνησα από πολύ μικρή τον χορό πηγαίνοντας σε μια σχολή.Στην αρχή δεν πολύ-συμπάθησα τον χορό αλλά με τον καιρό δεν ήθελα να φύγω.Μετρούσα ακόμα και τα δευτερόλεπτα για το πότε θα ετοιμαστώ για να χορέψω.
Εδώ και 7 χρόνια συνεχίζω να ακολουθώ τον στόχο μου.Στην σχολή πηγαίνω κλασικό,hip-hop και σύγχρονο χορό.Όμως έχω εστιάσει τα όνειρα μου στον κλασικό χορό, αν και μου αρέσει πιο πολυ οι γρήγοροι χοροί.
Όταν χορεύω χάνομαι στην μουσική,αφήνω το σώμα μου και ακολουθώ την μουσική.Ξέρω δηλαδή έχω διαπιστώσει ότι ο χορός είναι η έκφραση του σώματος.Στον κλασικό χορό έχω ήδη 2 πτυχία και τέλη Νοέμβρη δίνω εξετάσεις για το 3 πτυχίο.Στις εξετάσεις επιλέγουν τις καλύτερες μαθήτριες της σχολής.Οι  ασκήσεις  στις  οποίες εξετάζονται είναι βασισμένες στη σχολή Royal Ballet School στην Αγγλία.Στις εξετάσεις έρχεται μια χορεύτρια - εξετάστρια από οποιαδήποτε χώρα και μας βαθμολογεί.Οι τελικές βαθμολογίες βγαίνουν μετά από ένα 3μηνο αφού έχουν σταλθεί στο Λονδίνο.
Τώρα είμαι στο προεπαγγελματικό τμήμα, ένα βήμα πριν το επαγγελματικό.Τον άλλο Οκτώβρη θα φορέσω Pouent.Λένε ότι είναι δύσκολο αλλά θα πεισμώσω όπως έκανα τόσα χρόνια και πιστεύω πως θα τα καταφέρω.
Έχω καταφέρει και βρίσκομαι σε αυτό το επίπεδο που είμαι με αρκετές διακρίσεις αλλά και από πολλά λάθη.Άλλωστε από τα λάθη μαθαίνεις και τα λάθη είναι για τους ανθρώπους,δεν υπάρχει αλάνθαστος άνθρωπος.
Αυτό το 'ονειρο είναι σκοπός της ζωής μου και θα το κυνηγήσω μέχρι να το πετύχω.
Μαρίνα Τσολακη

2 σχόλια:

  1. Χίλιες ευχές και από εμένα να πετύχεις και να κανεις πραγματικότητα το ονειρό σου !
    Ε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα πραγματοποιήσεις το όνειρό σου, γιατί έχεις θέληση !

    Σταυρούλα

    ΑπάντησηΔιαγραφή