Τρίτη 19 Νοεμβρίου 2013

O αγαπημένος μου ηθοποιός

Ο αγαπημένος μου ηθοποιός είναι ο Γιώργος Καπουτζίδης ο οποίος είναι σεναριογράφος και ηθοποιός.
Ο Γιώργος Καπουτζίδης γεννήθηκε 31 Ιουλίου το 1972 στις Σέρρες.Σπούδασε στην Νομική Σχολή του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης,όμως ποτέ δεν αποφοίτησε καθώς άλλαξε όνειρα και στράφηκε στην υποκριτική.Συμμαθητές του ηταν η Αγγελική Λάμπρη, η Μελίνα Κυριακοπούλου και άλλοι καρυφαίοι ηθοποιοί. Μιλά 3 γλώσσες αγγλικά,γερμανικά αλλά και ισπανικά.
Έχει γράψει αλλά και έχει παίξει  σε πολλές ταινίες, αλλά για εμένα αυτή που θα ξεχωρίζει πάντα είναι το παρα 5  το οποίο το εχει γράψει και εχει παίξει.Στο παρα5 πρωταγωνίστησαν και άλλοι αγαπημένοι μου ηθοποιοί όπως η Σμαράγδα Καρύδη,ο Αργύρης Αγγέλου, η Αγγελική Λάμπρη, η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου και άλλοι.
Άλλα έργα που έπαιξε είναι οι Σαββατογεννημένες, Singles 2 ,το κόκκινο δωμάτιο και το μίλα μου βρώμικα.Έχει παίξει και σε εκπομπές όπως παρέα στην κουζιίνα,just the two of us και το twendy.
Ακολουθώ τα βήματα του και τον θαυμάζω πολύ.


Εδω ο Καπουτζίδης, ο Αργύρης Αγγέλου η Σμαράγδα Καρύδη
και η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου
Μαρινα Τσολακη

1 σχόλιο: